emotion1234 tekrardan çok geçmiş olsun . Bizimde ilk normal alçıya alınmıştı 2 hafta sonra alcisi ıslandı, kaydı alçı, sizin dediğiniz alcidan yaptılar hemen o daha hafifti . Öyle gelip geçti içiniz rahat olsun en fazla 1 aya hepsi bitiyor. Hatirlamiyorlar bile.