Devlet hastaneleri bitmiş artık maalesef insana aşağılar umursamaz bir tavırla yaklaşıyorlar toplasanız beş sene içinde üç defa gitmişimdir üçünde de o üstten bakmaları oflamalarını gördükçe ve ayrıyeten doktorun tenezzül edip hastaya bakmadan stajyere muayene ettirmesinden sonra özel sağlık poliçemle özele geçtim tamamen Allah yolumu devlet hastanesine düşürmesin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻