Eylulzeynep8 sizi anlıyorum ama o kadar yıl okumuş insanın bilgisini göz ardı edemezsiniz demekki riskli bir şey görmemiş ki çok aldırmamış. Ayrıca devletin getirdipi kanundan dolayı bakamıyorlar . Poliklinikte günlük hasta limiti var devlet her iki dk da bir hasta bakacaksın diyor sen anlatana kadar doktorun zate bir dk içinde muayene etmesi gerek . Doktorunda yapacağı bir şey yok ki. Ayrıca çocukta beyinle ilgili bir sorun olduğu zaman başka semptomlar oluyor orada zaten doktorlar gereken zamanı ayırır . Genelde beyinle ilgli sıkıntı da direk gözlere vurur gözlerde şaşılık yürürken dengesizlik yoksa baş dönmesi mide bulantısı bi sıkıntı yoktur .sizinki biraz cildiyelik gbi