Eylulzeynep8 akşam 9 acile geldik şuan 20 günlük oğlum hastanede yatiryoruz neyse . Yenidoğan oncelihi var Muaynede bı tane kadının bebeği yakın zamnada çıkmış hastaneden Yine ateşli hasta kadın üç doktor gezdi biri yok hastam var yok ben bakamam isim var (TLF kurcalamak) biri şu dojtora git yandakine diye bakmadılar kadın da ters biseysi Gitti doktora sardı beni. Çocuğum katılıyor burda Siz kocaman çocuğu muayneye cagiriyosunuz falan dedi Oda hasta dedi doktor kadında haklı olarak yenidoğan oncelihi var Dedi Neye tartislar Doktor baya gicim konustu kadind amadem işini yapmicaksin ne işin var orda dedi kapıdan cikitiktan sonra bide gerizakali dedi 😬😬Ama kadın haklıydı kısacası Hepsi aynı . Şükür ki bana denk gelen doktor iyiymiş Şansım yoktur doktor bakımından . Herşeyimi incelediler dinlediler Akciğer enfeksiyonu çıktı . Allah ehline denk getirsin inşallah