Çok geçmiş olsun. Ülkemizdeki sağlık hizmeti başka hiçbir ülkede yok diyor ve seviniyoruz ama peki bu hizmetten ne kadar insani ölçülerde faydalanabiliyoruz? Randevu yok, nezaket yok, halden anlamak yok, üstüne işini düzgün yapmak da yok. Siz nereden bileceksiniz istem oluşturmayı, hangi bölüme gideceğinizi vs? Bunlar onların görevi ya hani, nasıl bu kadar pişkin olabiliyorlar, anlamıyorum doğrusu. Doğumdan 10 gün sonra bir ameliyat daha oldum ve bu sefer üniversite hastanesiydi. Orada 1 günde yaşadığım kepazelik aklıma geldikçe hala ağlamaklı olurum. Ben işini düzgün yapmayan, insani değerlerden yoksun ne kadar kamu görevlisi varsa hakkımı helal etmiyorum. Umarım onlar, bir gün yaşattıklarının daha beterini yaşar.