Esoz1110 Kesinlikle öyle. Pratisyen hekimler, Doktorların yanlarındaki sekreterleri, Giriş açan sekreterler nedense çok gergin. Doçentlerde profesorlerde bu kadar ego yok. Dün akşam çocuk doktoruna gittiğimizde doktorda sekreteri de Bera testi sistemi açamadı. Doktor kalktı yan odadaki sekreteri çağırdı o gelip yaptı istemi. Ama gelirken havasını çakasını görseniz sağlık Bakanı o kadar havalıdır ancak. Sonuç olarak bizim istemde olmamış zaten 🤡