papatyagibi Ankara için üniversite hastanelerini deneyebilirsiniz, bebeğimi 15-20 günlük iken Gazi üniversitesi aciline götürmüştüm evimize çok yakın olduğu için, çok güzel ilgilendiler, bebek küçük diye öncelikli aldılar, bize güvenlikten tutun da hemşire doktorlara kadar herkes çok anlayışlı davrandı çok şükür. Normalde rutin kontrolleri için gittiğimiz doktorumuz özelde ama acil durumlarda gazi acilden çok memnunum, doğumdan sonra 5. gün ben de çok rahatsızlanmıştım doğum yaptığım özel hastanenin acilinde asla ilgilenmediler umursamadılar o zaman da gazı acile gittim ve çok alakalı davrandılar, yeni doğum yaptığım için ne olur ne olmaz pıhtı atma filan olup gözden kaçmasın diye beyin tomografisini bile anında çektiler acilde, EKG, ciger filmi her ayrıntıya baktılar (hiç bir tanıdığımız filan da yoktu bu arada )