Herkese merhabalar, Bugün maalesef çok olumsuz bir deneyim yaşadım çok ağladım, Burada sizle paylaşmak istiyorum.
Ben tip 2 diyabet olarak başladığım gebeliğimde insülin kullanmak zorunda kaldım. İki kez yenidoğan işitme testine girdi bebeğim ikinci de geçti. Doğum yaptığım hastanedeki odyolog Hanım altıncı ayda şehir hastanesine götür dedi tekrar işitme testine girmeli dedi, Gebelikte risk faktörü olduğu için. Neyse bebeğim altıncı ayına yaklaştı dün akşam etlik şehir Hastanesi’nden randevu aldım çocuk doktorundan çünkü 182’yi aradığımda çocuk doktorundan randevu almanız gerekiyor dediler. Neyse dün akşamki çocuk doktoru güç bela Bera testine istem açtı. Yarın odyolojiye gidin direk testinizi yaptırın dedi.
Ben bu sabah bebeği mamasını içirmedim uyutmadım bastık gittik Şehir hastanesine. Meğer dün akşamki doktor istem açamamış. Sıra alın KBB doktorlarından biri baksın dediler, Bekliyoruz doktor yok nerede diyorum gelecek diyor 1 saate yakın doktoru bekledik. Çocuk bu sırada ağlaya ağlaya kucağımda uyudu. Diğer doktorlardan rica ediyorum sadece bir istem açılacak yani çok zor bir şey değil yok ben randevulu bakıyorum yok bilmem ne zaten niye çocuk doktoruna götürdünüz ya ben ne yapayım ya nereden bilebilirim. Neyse güç belaoolojiden randevu alabildik bilin bakalım ne zaman ağustos ayına 🙃 Odyolojinin yanından çıktım eve gelene kadar ağladım. 40 yılın başı Şehir Hastanesi’ne bir işim düştü onu da burnumdan getirdiler. Doktorlar ayrı tripli sekreterleri zaten söylememe bile gerek yok biliyorsunuz. İnsanlar kalabalık içeri kokuyor. Gerçekten bir vatandaş bunu mu hak ediyor ya? Çok üzgünüm gerçekten çok şükür benim bebeğim de bir sıkıntı yok testi de zaten geçer çocuk her şeyi duyuyor ama ya bebeği hasta olan anneler? Gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanlara yapılan muameleyi gördüm bugün. Allah’a havale ediyorum. Umarım böyle kötü tecrübeler yaşamaz yaşayanlar varsa yorumlarını merak ediyorum. Sevgiler🌸