ziyangilbihter biberona aliştirmam dedim , sutüm olmasina ragmen meme reddi yaşadık… yuruteç kullanmam dedim şuan elim ayağim oldu resmen😂bende ayagimda sallamam dedim sakinleşirme ve uyku için ayakta sallama en iyi çözümüm oldu😂😂 kucağa aliştirmam dedim aman bu günleri birdaha gelmicek diyip habire kucağa aldım şuan lavanoya bile giderken kendime yapışık gezdiriyorum😂😂ekransız buyutucem dedim kitap aldım , kitapların hepsini yırttı … cizgi film sesi duyunca acmam için ağliyor birazda olsa izletiyorum🤦🏽♀️….sese duyarlı olucak gurultulu ortamda bile uyutmaya çalişicam dedim bugun gittim kapıya zile basmayın yazisi yapistirdim evde de sessiz sakin ayak ucuyla geziyorum .