nnoktaa ziyangilbihter ayakta sallamam emzik vermem dedim. Yapmıyordum da.. artık çok yorulunca emzik vermek istedim almadı. Ayakta sallayayım dedim sallatmadı 😂 aslında yine de yapmamışım daha doğrusu yapamamışım 😂
eylulbebesi_ krmurs ayakta nasıl durdurabildiniz ya ben denedim benim ki durmadı döndü durdu oyun sandı çocuk 😂
Tombikdonerartikcokpahali Ben böyle değil de ilk kızımda herşeyi özenli yaptım ek gıda tadimlar tek tek alerjisi var mı yok mu 😂 ikinci kızım oldu çocuğa ek gıda da yağlamalar, etler köfteler 😂
218029 Asla ekran açmıcam diye gezdim hamileyken şimdi iki lokma yesin bakarken bari diye açıyorum yemek yedirirken 🙄
drykhvc Başına telefon koyup beyaz gürültüler açmam diyordum açtım. Su vermem diyordum verdim. Emzik vermem diyordum verdim. Kimseye öptürmem diyordum öptürdüm. Tükürdüğünü yalama ustası oldum nxxkfkkdd
ziyangilbihter drykhvc beyaz gürültüden bende arada faydalanıyorum ya rahat uyuyo hemen uykuya geri geçiyo 🫠
ziyangilbihter gokce_yekta yaa sevmiş baya kundağı bende yarım kundak yapmıştım rahat uyuyodu öyle ya
gokce_yekta ziyangilbihter yani ben de yarım kundak yapıyordum ama doktor 4 aydan sonra Birak demişti ama bırakamadık dediğim gibi altı altı buçuk ayı buldu zor bir süreçti 😂🤦🏻
gulummmmmm ziyangilbihter birliktede uyuyoruz ama eşim vardiyalı çalıştığı için Bazen birlikte uyuyamiyoruz bebeğimiz bazen gece uyumuyor bazen gündüz henüz 2 aylık daha oturmadı uyku düzenimiz hele şuan Tam kucak istediği zamanlar ☺️ eşime sen uyu eğer yetişemez yorulur uykusuz kalırsam senden yardım isterim diyorum bazen o bakiyo ben uyuyorum
ziyangilbihter gl99 ay evet bende sese alışsın dedim şimdi uyusa evde çıt çıkarmaya korkuyorum uyanır diye 😂😂😂
tugba65 İlk bebeğimde çok çektim ikinci bebeğinde sese alıltıracam dedim ilk bebeğimi emziremedim ikincisini emzirecem dedim olmadı malesef ne. Sese alıştı nede emdi sütüm artmadı bebeğim mama içiyo 😔
ziyangilbihter tugba65 sizlik bişey yok olmayınca olmuyo sütünüz varda siz mi emzirmiyosunuz sanki mamada öcü değil sonuçta o yüzden üzmeyin kendinizi ☺️🥰