ziyangilbihter Hamileyken yapmam deyip çocuk olunca yaptıklarınız var mı konuşalım 😅 benimki ayakta sallamam demiştim sallıyorum
bdbhdkekne ziyangilbihter uykuları vs saatli olcak rutinleri olcak falan diyordum oğlum kendi uyku saatini kendi belirliyor saatlerce sallasamda yatmaz keyfi isteyene kadar 🤣
tultanhanim ziyangilbihter kendi beşiğinde uyur bizim yatağımıza gelemez derdim hep, 2 yaşına kadar da almadım. Gece eşim salonda uyudu kızım benle 😂
kirmizibalikbeachte ziyangilbihter valla ne dediysem tam tersini yaptım. İlerleyen günlerde daha da fazlasını yapacağıma eminim. Oğlum sayesinde tükürdüğüm her şeyi yalamakta usta oldum 😂
rachelgreen_ Bunu bildiğimden büyük konuşmadım hiç. Ama 2 yaşına kadar şeker ve abur cubur vermicem gibi bir söylemim var tabi ki şimdiye kadar başardık çünkü henüz 6 aylık😊😂
ziyangilbihter rachelgreen_ hadi inşallah devamı da gelir ☺️ bende hep zorunlu kalmadıkça derdim ya sonra hani yapmayacaktın oluyo 😂
begoasu rachelgreen_ ayniyiz ama benimde bi yasina geldi evde yaptigim kekten veriyorum ya guya rafine sekersiz yapacaktim djdjdjdj
rachelgreen_ ziyangilbihter vallahi hani öyleydi böyleydi denmesi daha sinir bozucu 😂 iyisi mi kimseye laf vermicen. Düşünsen de söylememek en güzeli
Madamehappyyyyy ziyangilbihter Eline yemek verip gezdirmem dedim,beni kim dinler elinde ekmek yiyecek geziyor tüm ev.23 aylık.
ziyangilbihter Madamehappyyyyy onu bende diyorum şimdi ilerleyen zamanda görcem bakalım bizim ne olacak şimdi 4 aylık😅😅
Madamehappyyyyy ziyangilbihter 🥲Maalesef bir kez izin verince geliyor devami.. ben tek yesin hasta dediğim dönem verdi şimdi alıştı.