Ya yalnız olmadığımı görmek bi nebze rahatlatıyor umarım çabuk geçer benim bebeğimde 4aylık gece iki kere kalkardı şimdi 1.5 2 saatte ağlayarak kalkıyor emmeden de uyumuyor memede uykuya alışacak diye korkuyorum 🤦🏻♀️ne kadar sürer acaba bizim 3.5 aylıkken gibi başladı 2 hafta falan olacak çok fena