Pembepremses24 ben anne olduğumu 4. Ay atağında öğrendim 4. Aya kadar oyuncak bebek bakıyormuşum. Geceleri 12 saat kesintisiz uyuyan bebeğim gitti yerine gece saat 23.00 gibi uyuyam gece yüz kere kalkan mızmız bebek geldi kucakta taşınmak istemesi de cabası kiii 8 kilo bi bebekten bahsediyorum kendimde 50 kiloyum çok zorlu süreçti ama geçiyor herkes yaşıyor herkesin bu dönemden geçtiğini bilin stres olmadan sevgiyle yaklaşın zor biliyorum ama geçiyor 5. Ayda eski halimize yaklaştık 6. Aya girmek üzereyiz eski halimize döndük sayılır