Kızlar bebeğim geceleri 5 saat uyuyan bir bebekti ta ki 4. aya kadar bu aya girdik gece 5 kere 3 kere sürekli kalkıyor bu hep böyle mi olacak yoksa atak mı yaşayan geçen var mı ne zaman geçer çok yoruldum tek başıma bide uyku gözünden akıyor artık bide mızmız hiç etkinlik falan oyun yaptırmak bi kenar da kalsın sürekli ağlıyor