Deletedmom192 eylulbebesi_ masallah 😀 benımkı de sabah ıse gıdene kadar bakar altını fılan degıstırır . Hafta sonuda sabahkarı bakar. Aksamda ısten gelınce bakar. 🤣🤣 bu vakıtlerde ben hep moladayım. 😂😂🫢
eylulbebesi_ biroglanannesii1 ya şey arabaya alışkın gezmeyi de seviyo oğlum o yüzden eziyet etmiyo o yüzden içim rahat 😂
Alaucar eylulbebesi_ o 2 2 daha 4 yani gerçekten ilk kızımda kendimden çok vermişim Rabbım canlarını sağ etsin ama baba önemli hele kız evlatlarım için dahada önemli
tubanurrrr eylulbebesi_ bakar ya güvenirim ben şimdi iki ay bir kursa gideceğim 6:30-9:30 arası eşim bakip uyutacak haftada 4 gün
defnevedoruk eylulbebesi_ evet gidiyorlar 🌸 bazen maça giderler bazen parka bazen en basiti markete. 2 yaşında bu arada
bikahveicelimmi eylulbebesi_ benimkiler de gider arada. Cok da ozlerim. Ne yapacagimi sasiriyorum evde bi sure adapte olamiyorum nasil yani suan yapmam gereken her seyi rahatca yapabilir miyim falan moduna giriyorum😂
bikahveicelimmi eylulbebesi_ soyle bi 10 ay daha buyusun. Depresyon moduna girmezsin 😂😂 depresyon modundan cikarsin hatta dbsjdjsjdj
bikahveicelimmi eylulbebesi_ hhahahhaa Allaha asi gelmek istemiyorum canim evladim iyi ki var binlerce kez sukur🧿🧿 fakat bazen Allahimmmm lutfen tam suan baska biri baksin su cocuga dedigim olmuyor degild bdjdjdjdjd
eylulbebesi_ bikahveicelimmi kaç aylık şu anda daha bu zamanın tadını çıkarmak için ne kadar vaktim var😂😂