Babasına ilk kez emanet edip saatlerce ayrı kaldığımızda henüz 4 günlüktü :) o zaman mecburi bir durum olmuştu ama o günden sonra hep bıraktım şimdi 8 aylık güvenirim bırakırım.
Tek sorun otokoltuğunda tek başına oturamıyor illa ki yanında biri olmalı. O yüzden uzak bir yere götüremez. Ben de tek götüremiyorum arabayla.