eylulbebesi_ Ay maşallah ya benim bebeğim de 8 aylık, götürse gönderirim, aslında evde baya vakit geçiriyorlar eşim altını filan almaya alışkın, ama idare edemez piknikte tüm gün. Bu hafta hem eşimin hem benim hasatne işlerimiz ve halletmeniz gereken bir kaç şey birikmisti 4-5 saat annemle babama bıraktık ama çok özledim, özlem illa ki oluyor yani.