benim de bebeğim bugün pusetten düştü. ömrü hayatımda böyle bir acı yaşadığımı hatırlamıyorum. Çok şükür iyi şimdi hastanede ikinci tomografinin sonucunu bekliyorum… mahvoldum bütün gündür. bir saniyelik gerizekalılığım nelere sebep oldu diye kendimi paralıyorum. çok kötü hissediyorum, ne yapıcam bilmiyorum nasıl unutucam o sahneyi bilmiyorum….