aybarinannesi bonjourmaman teşekkür ederiz 💙 6 saat arayla çektiler o 6 saatte kanama gelişebilir başka bir sorun çıkabilir diye, çok şükür temiz çıktı her ikisi de eve döndük. Minik bir çatlağımız var ama bir aya kendiliğinden iyileşirmiş.
aybkm bonjourmaman daha yeni oldu bizim 16 aylık. Kusma yaşadık ama bu kusma düşmeden mi oldu mememle boğuşmaktan mı oldu bilemedim kusunca kaptığım gibi götürdüm tomografide bişey çıkmadı. 48 saat yinede takip ettim özellikle ilk 24 saat
bonjourmaman aybkm bizimde düştükten sonra kusma oldu oyüzden acil şekilde götürdüm çok şükür tomografi de bişey çıkmadı 1 haftayı da geçti çoktan
aybarinannesi bonjourmaman evet ilkinde belliydi hatta baya belirginmiş ki acil doktoru hemen anlamış zaten görünce. Garanti olsun diye beyin cerrahına da yolladılar o da onaylamıştı
bonjourmaman aybarinannesi anladım canım çok geçmiş olsun rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin rabbim bütün evlatlarımızı korusun inşallah 🤲🏻