tunaaamom24_ ummacelya benim oğlum da biraz tembel biraz da cesaretsiz hala yürümüyor 14 aylık. Öncesinde bir iki adımlamasi var mıydı desteksiz ?
riley tunaaamom24_ Acele etmeyin bebeklerin erken yürümesi iyi bir durum değil zaten en ideali 14. Ay
ezgiyzz Bizimki de şuan 8 ay 20 günlük tutunup kalkıyor duruypr tutunarak bi süre sıralama yok daha o evre geçişleri çabuk mu olıyor bilmiyorum sanki yürücek 1-2 aya gibi hissediyorum ama ajaja
kaymakliekmekkadayifi birannne_ kızım 9 buçuk aylık falan tutunmadan ilk adımlarını atmaya başlamıştı. 10 ayın içindeykende baya kendi başına yürüyordu
JuliJuli06 birannne_ 15 aylikken koltuk altlarindan tutarak yuruyordu 16 aylikken ellerinden tutarak yuruyordu 17 aylikken tek elini tutarak yurudu suan 17 bucuk aylik koltuktan koltuga yada bi yerden biyere tutunacak yeri varsa 10-15 adim atarak kendisi yuruyor uzun uzun birakip kendi daha yurumedi. Herseyin zamani var demekki 18 ay olmaz 19 ay olur her cocuk farkli. Akrabamizin oglu hicbir sorunu yok 21 aylikken kendi basina yurumeye baslamisti suan 4 yasinda fildir fildir bi sorunu gecikmis bi durumuda yok☺️
sencokbiliyon birannne_ koltuk kenarlarında ayağa kalkmasını sıralamasını filan saymazsak 13 aylıkken yürümeye başladı. Hala düşüyor ama odanın içinde kendi başına tur atabiliyor. Şuan 13 ay 16 günlük
alevvela birannne_ vakti geldiğinde her bebek yürür de koşar da , bence an’ın günün tadını çıkarmalıyız, her şey için acele ediyoruz,kıyaslama yapıyoruz, yok yere canımızı sıkıyoruz… Sağlıklı olsunlar da her eylemi zamanı gelince yaparlar 🙂
1prensesannesi__ birannne_ 13 aylikti ama ben hep destekleyici etkinlikler yaptırdım cesaretlemdirdjm ilk adım arabasını öğrettim öyle yani birde disarda parktayken zemin sert olduğu için daha iyi duruyorlar bilginiz olsun
riley birannne_ Canım çocuklar ne kadar geç yürürse iskelet sistemi için o kadar iyi diyorlar , erken yürütmek için panikleme . 14. Ay genelde en ideali diyorlar . Benim oğlum 6 aylık olduğu için daha zamanım var ama sana bilgi olarak yazmak istedim ☺️
birannne_ riley yok bir acelemiz yok zaten henüz 12 buçuk aylık bir sorunu olmadığı müddetçe önemli değil ne zaman yürüdüğü benimki evi tutunarak tavaf ediyor 9 uncu aydan beri 😂 Tek elinden tutarak uzun süre yürüyor dışarıda öyle çok seviyor hayvanların falan peşinden gitmeyi ayakta duruyor ama adım atamıyor desteksiz korkuyor 🥰 Ben de merak ettim ilk annelik deneyimim olduğu için buradaki değerli annelerin tecrübelerini duymak istedim 😊
tunaaamom24_ riley onu bilmiyordum da kendinden küçükler bile yürümeye başladı insan bir düşünüyor ister istemez 🫤 bir de bu aralar ayakta bile durmak istemiyor. Desteksiz duruyordu bir iki adım atıyordu şimdi sürekli emekleme ve oturma modunda