Büyük kızım 11 aylıktı adım atmaya başladığında doğum günün de ufak tefek ordan oraya gidiyordu. Ortanca kızım 7 aylıkdı adım atmaya başladı 8.ayın ortasında baya baya yürüyordu. 🤦♀️3. Erkek oda 9. Ayda adım atmaya başladı 11. Ayda yürüdü şükür de daha tutabilene aşk olsun