defnnee birannne_ Bizde 10.ayımıza gireceğiz emekliyor kenarlardan tutup kalkıyor bazen ayakda sabit durmaya çalışıyor kendi sonra atıyor yere kendini acaba ne zaman yürür koltuk kenarlarında az da olsa tutarak gidiyor
Rez Ayseee12_ 4 aylıkken dönmeye başladı, 6 aylıkken emekleme oldu taa ki yürümeye kadar, yürümeye başlamadan 2 ay öncesine kadardı tutunup kalkmalar
denizzz54 ummacelya kızınızın ismi açelya mı? 🤗 benim kızım da açelya ismi 17 aylık yürümüyor tutunup sıralıyor sadece, bu kızlar böyle sanırım 🙁🤭
ummacelya imaddesi kiz allah seni napmasn bende 15 falan saniyom 12 aylikken emeklemeye baslamisti bdjfkfjfn