goktugharun ummacelya özel bişi yaptınız mı yürümesi için? Gerçekten kendi kendine kalkıp ansızın yürüyor bu bebekler heralde 😐
dogammerve birannne_ büyük kızım 13 aylık yürütmüştü ortanca kızım 10 aylık yürümüştü küçük kızım şuan 12,5 aylık 1,5 aydır sıralıyor ama hala yürüme yok prematüre olduğu için daha beklemiyorum zaten düzeltilmiş 11 aylık henüz çünkü 🥰
ummacelya imaddesi kiz hiç korkma benim kizim okdr tembel bi kizdiki kendinden aylarca küçükller yürüyordu kendimi hastaneye odaklamiştm bi anda yürüdü cok sasirdim ahahshsh
tunaaamom24_ ummacelya benim oğlum da biraz tembel biraz da cesaretsiz hala yürümüyor 14 aylık. Öncesinde bir iki adımlamasi var mıydı desteksiz ?
D_deniz birannne_ 10dan beri biz yürütüyorduk kenarlara tutunuyordu. 12de iki üç adım atıp düşüyordu. 13te yürümeye başladı tamamen
efeninannesi4207 birannne_ 1 yaşında adım atıyordu yürüyecekti ama kalpten ameliyat oldu yoğun bakım süreci derken 18 aylıkken yürümeye başladı ☺
rukenlina Kızım şu an 13.5 aylık yaklaşık bir aydır yürüyor fakat hem çok düşüyor hem de ayakta duramıyor sadece yürüyor ayakta durduğu an düşüyor asla yapamıyor ve hala kendiliğinden ayağa kalkamıyor sadece tutunarak kalkabiliyor
nnoktaa birannne_ 9 aydan beri sıralayan oğlum 14. Ayda desteksiz yürüdü 😅 bizim doktorumuz elinden tutup yürütmeyi de yürümek saydığı için desteksiz diye belirttim 😂
lotus83 birannne_ büyük kızım 13 aylıkken yürüdü küçük kızım daha 4.5 aylık bekliyoruz bakalım ne zamana yürür?