[silindi] Kitsu kızılın yakıştığı insana bakır da yakışır ayy ben kesin denerdim 😅 zaten artık kısaymış saçlarınız yeni renk denemenin tam zamanı sevmezseniz kurtuluş daha kolay 😂
ayisit Kitsu fiyatlar çok pahalandı maalesef. Ben 2 ay önce kesim ve bir kaç tutam saçımı açtırmaya 3000₺ verdim bir de tanıdık olduğu için indirim yaptı 😅
Kitsu [silindi] bakır denedim makyaj olmadan sevemedim. Bir de eşim dalga geçti 😂 ordan kızıla sekmistim şimdide gözüm sizin saç renginizde kaldı 😂
nickbulmasorunsali Kitsu Valla ben de yeni duyuyorum biraz şakayla karışık tepkimi ortaya koydum ama yine de ödedik ne yapalım
Kitsu nickbulmasorunsali ödenir ordan kaçış yok ama gerçekten değiştirin o kuaförü fazla samimiyet nedeniyle sizden kirayı da almaya kalkmış:)
[silindi] Kitsu hıı tamam o zaman 😅 ya valla gördüğümden beri aklım bu renkte ismi de açık kahve çikolata kızıl söyle söyle bitmiyor 😂 birisi sorsa saçın ne renk diye unuturum 😂
hemsire-anne- Kitsu kolajen bakım diye geçiyor 2 dogumdan sonra saclar cok kötü olmustu anca kendine geldi san kuaförde
Kitsu hemsire-anne- he san kuaför.. siz piyasanın en lükslerinden birine gitmişsiniz şimdi oldu. Yüreğime iniyordu 13 bin 😂
[silindi] Kitsu aaa bu da güzel olmuş bence ama işte bana gitmez buna daha az kızıl daha çok kahve eklencek bana. Saçlarınız da maşallah 🧿 🪬
hemsire-anne- Kitsu aslında orası icin bile uygun bir fiyat malum artık paranın bi degeride kalmadı 😁
Kitsu [silindi] yaptırdıktan sonra atın olmaz mı 🤩 Teşekkürler şimdi kısacık kestirecegim tekrar bakalım nasıl olacak. Onu da atarım 😁
momas Kitsu en son geçen sene şubatta 500 e kestirmiştim şimdi kim bilir kaç oldu. Uzatmaya karar verdim😂
[silindi] Kitsu olurr ☺️☺️ ay evet merak ettim ben de kısa nasıl olacak ben en son 4 sene önce kısa kullanmıştım. Bu arada posttaki cevaplara yeni baktım 250 tlden 13bin tlye nasıl bir skala var burda 😂