Kitsu Ben de yeni kestirdim 16 gün önce 750 tl verdim . Bir de işin ilginç kısmı kesimden sonra her kuaför fön çeker , adam fön çekti diye 250 de ona aldı 🤦🏻♀️ dedim zaten kesimden sonra fön oluyor evet o da ücretli dedi . En son 1,5 yıl önce kestirdim sonra hamilelik , doğum vs derken kestireyim uzun zaman oldu dedim de kesimden sonra föne para almak cidden saçma geldi. Bir de tanıdığımız bir kuaför 3-4 yıldır ona gideriz annemle . Bu arada İstanbul’da anlattığım kuaför