[silindi] Kitsu olurr ☺️☺️ ay evet merak ettim ben de kısa nasıl olacak ben en son 4 sene önce kısa kullanmıştım. Bu arada posttaki cevaplara yeni baktım 250 tlden 13bin tlye nasıl bir skala var burda 😂
Minel-inannesi Kitsu bugün belime yakın gelen saçımı omuz hizasında düz kestirdim, yıkadilir, kestiler, kuruttular, ben fön istemedim 300e hallettim çıktım 20dakika icinde
hemsire-anne- Kitsu aslında orası icin bile uygun bir fiyat malum artık paranın bi degeride kalmadı 😁
Kitsu hemsire-anne- evett 😅 kahve icseydiniz barı orası kaliteli kahve kullanıyor. O parayı vermişken kahve bedavaya gelirdi 😅 ben olsam kesin yapardım da
3oglanannesi Kitsu oglaninda trasi var aynı hesap.. hatta kızı kesmedende oluyor uzun sac.ama oğlanı her ay kestirmek zorundasın.bizim evde şuan 4 erkek seneye 5 erkek trasa gidiyor inanılmaz.. eşim sac tras makinasi aldı sonunda..
KendiEvimdeDeplasmandayim Geçen ay kaş bıyık aldırdım saçımı da ikili ördürdüm. 500aldı şok oldum. Saçımı da 800e kesti
Kitsu KendiEvimdeDeplasmandayim bende gitmisken aldırır saçımı da boyatirim falan demiştim de 2 binden aşağı çıkamam sanirim
JuliJuli06 Kitsu Bencede cok pahali ya ankarada kuaforum 500 e sac kesiyor. İki gun once masa yaptirdim 800 verdim keske evde yapsaydim dedim. Zaten boya olayina girmiyorum ucuk fiyatlar kendim boyaya boyaya 4 ayda sari tonlarini yakaladim o kadar para vermeye icim el vermiyor ya benimde
LezizeNine Mnli ay çok fazla ya bi kaş bıyık için 🤦🏼♀️🥺 hakkari bölgesindeyiz 50 tlye kaş bıyık daha doğrusu geçen sene bu fiyattı kaş alma derdim olmadığı için yaptırmıyorum ama düğünlere falan gideceksem üstten temizletiyorum sadece
JuliJuli06 Kitsu daha dun bi post acmistim ben 3-4 ayda yaptigim sariyi eltim kuaforde aynisini yaptirmis sac rengimin 😂 hayir bana dese ben bedavaya yapardim insan o kadar uzman oluyor bi sac biyasina 6-7 bin vermek bana cok geliyor ya. Cok cok zengin olup paranin onunu arkasini sorgulamasam haybeye gitse dusunmemde su ekonomide insan 100 liranin bile hesabini yapar oldu😂