asilparsbebek myprincess1 damla gibi sıkma şeyiyle mi veriyorsunuz yoksa uzun cubuylamı kaç fıs veriyorsunuz
mnakrkt D vitamininden mi kaynaklı bilmiyorum sma bugün 20 günlük olduk 2 saattir kıvranıyo uyumuyo gazı ds çıkkyo emdi de baya ama ağlıyo anlamadım
kalbiminbebegi CheriBlossom Ben de şu an devletin verdiğini kullanıyorum ve kabızlık yaptığını düşünüyorum sizde de öyle oldu mu degistirdiniz mi şu an ne kullanıyorsunuz
CheriBlossom kalbiminbebegi cok gazi oluyordu ve 3-4 gunde bir cok ikinarak kakasini yapiyordu simdi ocean d3 400 IU kullaniyorum degistirdigimden beri cok daha rahat hemen hergun kakasini yapiyor en gec 2 gunde bir yapiyor kabizligi da yok
CheriBlossom balam12 ben damlalikla daha rahat kullaniyorum 3 damla ama fısfısı da 3 damla atiyor diye biliyorum
girlmama balam12 icinde iki baslikta var fakat en sagliklisi 3 damla mama kasigina damlatip vermek damlalikla verdim bebegimin bogazina kacti ve hastaneye goturdum benim icin cok kotu bir andi