Feslo balam12 biz hep onu kullandık hala da kullanıyoruz. değerleri çok iyi çıkmıştı. beraberinde de bi çay kaşığı zeytinyağı verirseniz daha iyi emilim olur. sabah beslenmesinde veriyorum bir de.