hazale966 canan6668 buz lazere gitmiştim ben şimdi çıktıkça jiletliyorum. Ama öyle çok çıkmıyor %80 azaldı. Ama siz ilk defa alacaksanız lazere de gidemiyorsanız ağda öneririm. Jilet çok çıkartabilir
betul97_ canan6668 Makine ile alıyorum tenim beyaz kıllar siyah olunca hiç güzel durmuyor bende alıyorum
EsilaMiracAyazEren_Moms canan6668 normalde ağda yaptırıyodum,başıma son gelen olaydan sonra kuaföre tövbe ettim. Epify düy dökücü kullanıyorum. Deneyebilirsiniz
canan6668 EsilaMiracAyazEren_Moms yurtdisinda yim burda varmi bilmiyorum veet kullanıyorum genelde diğer bölgelere kalanları da jiletle alıyorum kremin almadigini
EsilaMiracAyazEren_Moms canan6668 Trendyol yurt dışında varsa ordan sipariş verebilirsin, bende oradan sipatiş veriyorum
PeekaBoo_ canan6668 hiç almadım ama ev tipi ıpl cihazım var cesaret edebilirsem onunla almak istiyorum ama du bakalım 😅
momas canan6668 her duşta jiletle alıyorum gilette venüs 5 bıçaklı çok iyi hem uzun süre çıkmıyor hem süper alıyor. Eskiden ağdayla alırdım çok acırdı. (Jilet çoğaltmadı)
Deletedmom_897 momas Tek değilmişim bende aynı şekilde bide arkasından peeling yapıyorum uzunca bir süre kullanıyorum 🌸
Kitsu canan6668 marka çok önemli tüy dökücü kremde. Veet alin. Sur 5 dk bekle yıka hem tertemiz oluyor hem geç çıkıyor hem de kötü kokmuyor.
canan6668 Kitsu Ben onu genital bölge ve bacaklara kullanıyorum ama çok bekleyemiyorum birazını alsın yeter diyorum çok beklesem hepsini kökten alirmi
Kitsu canan6668 alır tabi niye bidaha jiletle ugrasasiniz. Bir kere dalgınlığımdan çok beklettim yaktı. Bebeğimin pişik kremini sürdüm geçti 😂
Divayorgunxx canan6668 sana önereceğim tek şey kristal epilatör cildin güzel oluyor üzerlerini de götürüyor hem de güzel alıyor ve çoğaltmıyor zamanla da azaltıyor
Divayorgunxx Divayorgunxx Ben bacaklarıma vesaire kollarıma kristal epilatör kullanıyorum çok memnunum ama özel bölgeme sığmadığı için orada kullanamıyorum Ama eğer küçük olsaydı orada da kullanırdım azaltıyor hem de tertemiz oluyor