Divayorgunxx Divayorgunxx Ben bacaklarıma vesaire kollarıma kristal epilatör kullanıyorum çok memnunum ama özel bölgeme sığmadığı için orada kullanamıyorum Ama eğer küçük olsaydı orada da kullanırdım azaltıyor hem de tertemiz oluyor
Kitsu canan6668 alır tabi niye bidaha jiletle ugrasasiniz. Bir kere dalgınlığımdan çok beklettim yaktı. Bebeğimin pişik kremini sürdüm geçti 😂
EsilaMiracAyazEren_Moms canan6668 Trendyol yurt dışında varsa ordan sipariş verebilirsin, bende oradan sipatiş veriyorum
Kuzularinanasi canan6668 aliyorum jiletle aliyordum.artik lazer aletimi kullaniyorum cok uzun sure cikmiyor ciksa da ince ince
Duyulurum Nehirrrr55 ağda bantlarıyla alıyorum marka değişiyor, hepsi aşağı yukarı aynı sayılır zaten.
bis_8 Kitsu hangi tüy dökücüyü kullanıyorsunuz cildim hassas ağda mahvediyor beni makine ile alıyorum oda canım çıkıyor sanki
Kitsu bis_8 veet. Diğer markaları da denedim kesinlikle kalitesi farklı. Beyaz tenliyim tüy rengim siyah ve aşırı hassas bir cildim var. Ağda soyuyor yara yapıyor jilet bile yara yapıyor çareyi tüy dökücüde buldum
incirreceli_06 annebalim_ evet lazer iyi ama öncesinde vücuda jilet vurmak çok kötü direk lazeri uygulasalar bende gidicem ama öncesinde jilet vurup gelin diyorlar ve ben ona cesaret edemiyorum
Feslo canan6668 epilatör 👍 ağdayı da zamanında deneyimlemiş biri olarak makine ile hem azaldığını hem de uzun süre götürdüğünü gördüm. ayrıca çok daha pratik.
aptallarsizii canan6668 ben almıyorum çünkü kötü gözükmüyor çok küçük tüyler gibi benim ki ama almam gerekirse tüy dökücü kullanırım