miabel9 Ben istanbuldayım hala çok sıcak değil. O yüzden içinde zıbın üstünde pijama takımı yada tulumu oluyor. Sabahları uyandığında yelek de giydiriyorum. Dışarda da montu oluyo yanıma yedek hırka da alıyorum sıcaklayınca hırkasını giydiriyorum
kirmizibalikbeachte miabel9 İstanbul bize göre henüz serindir ama normal. Gece 1 tog giydiriyordum normalde yatarken bu akşam onla bile ensesi hafif terliydi. 24 saat içinde on tane şey değiştiriyorum resmen ay bunla terledi ay bunla üşüdü oğlanda bende salak olduk resmen 😂
kirmizibalikbeachte ayisit bizimde gündüz 27-28 civarı oluyor bi saat sonra dışarı çıkacağız kısa kollu deneyelim napalım artık 🤦🏼♀️
minikmisimben kirmizibalikbeachte annesi çok terliyorsa ter hasta eder soğuk değil. Sen ne giydirirsen sırtına bir bez koy terlediğinde onu al yenisini koy. Terliyken üst değiştirirsen de üşür. Ben oyasız ağız mendillerinden koyuyorum hem ince hem sırtlarına tam oluyor mis gibi. Birde ince hırka al yanına tamam duruma göre giydirirsin ☺️
adaatuna kirmizibalikbeachte herkes farklı tabiki benim hoşuma gidiyo☺️ herkes 2 terletince soğuk görünce burnu akarken benim kızım fıtı fıtı takılıyo🥰
kirmizibalikbeachte adaatuna aslında bende bunu çok istiyorum eşimde öyle çünkü üşümez etmez hasta olmaz ama bunu çocuğuma nasıl aşılıcam bakalım 🤷🏼♀️
suheyla92 kirmizibalikbeachte siz ne giyiyorsaniz bebise de onu giydirin yaniniza ince bi hirka da alin fermuarli sweat gibi bisey usudugunu hissederseniz ya da ruzgar eserse onu giydirirsiniz. Bir de garanti olsun diye yaninizda orta kalinlikta bir ortu bulundurun. Ben ince ama kat kat giydiririm gerekince giydirir soyarim takip etmek gerekiyor
SuMisalii kirmizibalikbeachte büyük kızım artık dışarı da kısa kol şortla geziyor. Küçüğüm 6 aylık sayılır henüz onu kısa kol ile çıkaramadım bende korkuyorum valla. Uzun kollu ince bir body üzerine hırka giydiriyorum. Ama izmir buralara göre daha sıcaktır tabi ki eğer terliyor ise daha ince giydirebilirsiniz.
kirmizibalikbeachte SuMisalii kendisi de terleyen bi çocuk bi de üstüne puset çok terletiyor. Pusete Müslin örtü örtsem işe yarar mı onu deneyimlemek gerekiyor sanki
deleted20517 kirmizibalikbeachte ben mesela yarım kolla durabiliyirsam kızım içinde uygundur hava mantigindayim hep,dışarıda yarım kol giydirip yanına uzun kollu biseyler taşıyabilirsin canım,izmirdesin sanırım şuan oralar sıcaktır bence
kirmizibalikbeachte deleted20517 bende o mantıktayım da daha üşüdüğünü söyleyemiyor ya yanlış mı yapıyorum diye üzülüyorum sonra endişeleniyorum 🥲
Feyzanrrselv Kızım 2 yaşına girecek temmuzda, hala annemi arıyorum ne giydireyim diye🤷🏻♀️ kısa giydirsem üşüyecek uzun kol giydirsem terleyecek diye kararsız kalıyorum ama kısa giydirip yanımıza hırka alıyorum güneş yakıyor ama gölge de serin oluyor bazen
omer47 kirmizibalikbeachte annen annem olabilir sanırım tepkisinin aynısı 😂😂 geçen gün annemlere gittim ya köyde yiz yani baya havallar sıcak olmasına rağmen korkumdan biraz olsada kalın giydirdim ona rağmen gider gitmez hani beresi hani battaniyesi niye kulakları açık niye üstü örtülü değil 2 yaşında ve 8 aylık olmalarına rağmen 🤦🏻♀️😂
kirmizibalikbeachte omer47 ay bizde bizde dün dışarı çıktık çocuğa ceket giydir kapşonunu tak üstüne örtü almadın mı örtüyü de koy bitmek bilmedi. Çocuk kurdeşen dökecek daha bizimki lahanaya dönsün istiyor 😂