Kızlar öncelikle günaydın ☀️ 5 buçuk aylık bebişim var kendisi sağolsun hiç sıcağa gelemiyor. Şu an evde kısa kollu ve şortla oturuyor. Ama dışarda nasıl giydireceğimi bilmiyorum hasta olacağından korkuyorum. Dün akşam 6 gibi dışarı çıktık atletinin üzerine incecik bi uzun kollu giydirdim hemen ensesi sırtı terlemiş. Kısa kolluyla çıkarsam üşür mü çocuğu hasta eder miyim bilemedim. Tecrübelerinizden yararlanırsam çok mutlu olurummm 💐