9 aylık hava bugün 29 dereceydi kısa kolluyla çıkardım bence gayet de öyle olmalıydı 😂parkta bi kadın gördü daha erken değil mi kısa giydirmek için dedi bence değil dedim ama aklıma bi kuşku düşürdü kollarına baktım iyiydi de ısısı 😂sonra bi baktım bi kadın 3 aylık bebeğini getirmiş hırka üzerine battaniyeye sarmış gördükçe bana fenalık geldiii bence sıcak giydirmeyi abartıyoruz ben hiç öyle lahana gibi sarmadım bebeğim de sadece 2 kere hasta oldu ve bir günde atlattı çok şükür 🧿