Doğunca eminim pişman olmayacaksınız her baktığınızda iyiki doğmuş diceksiniz ,ben hamile kaldıgımda bebeğim 3 aylıktım kucağımda hamilelik süreci hep ağlayarak bebeği istemeyerek geçti doğduktan sonra nasıl böyle düşündüğüme istmedigime şaşırıyordum hakınızda hayırlısı umarım kendiniz için iyi olanı seçersiniz 💕