134202 Kızlar 16 aylık bebeğim var önlem almama rağmen 2.te hamile kaldım beklenmedik olduğu için antidepresan vs içtim daha çok ilaç düzenli spor yapıyorum protein tozu aminoasitler vs aldırmak zorundayım 2 sine yetişemem lütfen yargılayacaklar değil tecrübeli olanlar yazsın
gokalpask 134202 aldırırsan evinin tüm bereketi gider gelen rızkıyla gelir sen o rızkı elinin tersiyle itiyorsun şuan huzurunuzz kalmaz tanıdık bir akrabanın kızı da aldırdı 3. Cocuktu tüm bereket gitti eşiyle boşanma aşamasındalar
Elfgrn 134202 tam olarak yazılmasını istediğiniz şey ne onu anlamadım. Genel olarak konuşmak gerekirse eşine verebileceğin bir karar bizlerin saygı duymasından başka bir söz hakkı yok bence
beribul 134202 rabbim gücünü kuvvetini verir merak etme kaç haftalık şuan bebek 😕 inşallah herşey istediğin gibi olur
Elfgrn ZeydsMom Olabilir. Şimdi bazen pohpohlanmak istiyor bazıları ya ondan sordum en azından insanlar direkt linç moduna girmesinler.
ZeydsMom Elfgrn yani kim aldir diyip gunahina falan ortak olurki. Bazen evet oluyor yuku sirtindan atmak icin fikir aliyorlar.
esar3142561 134202 134202 ben bile küçük yaşta büyüttüysem sizde büyütürsünüz Allah sabrını veriyor doğduğu zaman iyiki doğmuş diyeceksiniz genede sizin kararınız😊
[silindi] 134202 Tam olarak ne dememiz gerekiyor kararınız belli başkalarının tecrübelerini dinlemek sizi sonrasında iyi veya kötü hissettirir bunu bilemezsiniz. Bu tarz kararı verilmiş, manipülasyona açık, hassas postların amacını anlamıyorum.
Kuzularinanasi 134202 kim ne desin ki burda.doktorla gorusun karar verin ictikleriniz neler bebege etkisi zarari acisindan mi aldirmak istediniz.bunu bnce doktor aciklar.kimse burda bisey diyemez bu konuda…aldirip aldirmamak size kalmis…
Tugcebb 134202 zaten kararınızı vermişsiniz. Ne duymak istiyorsunuz onu anlamadım. Kimse evet aldırın tehlikeli diyip bunun vebaline giremez. Diğer kesimde yargılayacak. Burdan size iyi hissettirecek bir şey çıkmaz yani. Süreci eşiniz ve doktorlarla götürmek zorundasınız. Başkada bir şey diyemez kimse
Birdunyabircennetannesi Ne dememizi bekliyorsunuz Böyle bir duruma evet aldırın veya hayır aldırmayın dememizi mi? Bu karar eşinizle kararınız yani ne yapabiliriz ki🤷
Miracinannesi_ 134202 doktor öncesinde kullandığın ilaçların bebeğine zarar verdiğine hüküm getirdiyse anlaşılabilir ama spor yapcan diye de keyfe keder çocuğu aldırmak olmaz olan olmuş artık hem nerden biliyorsun belki de en hayırlı evladın o olacak. Merak ettigine gelirsek cocuğunu aldıran bir çok anneden ortak duyduğum eninde sonunda onun diyetini ödüyorsun sebep olarakta malum ediliyor
kirmizibalikbeachte 134202 hamile kaldığımda günde 7 tane ilaç ve 300 mg antidepresan kullanıyordum üstüne. Öğrendiğimde bıraktım çok şükür evladım da sağlıklı. Bu yüzden aldırmak istiyorsanız size örnek olsun diye yazdım. Ama bakamayacağınızı yetemeyeceğinizi düşünüyorsanız orası Rabbimle sizin aranızda kimse karışamaz. Burda kimse aldır veya aldırma diyemez.