134202 kötü yorum yazanlar yani burda hep güzel şeyler olcak diye bir şey kadın yapamayacağını düşünüyorsa aldırması psikolojik olarak daha iyiyse kime ne ki ? Yazmayın yorum sadece deneyimi olan yazsın
Bende 9 aylık bebeğim varken hamile kaldım plansız ve şok oldum ama hiç aldırmayı düşünmedim neden çünkü bir kardeşi olsun istiyordum durumum bakabilecek durumda psikolojik olarak yapabilirim dedim 1 sene dayanırım dedim doğunca he sağlık açısından sağlıklıklı da değilim aslında 2 doz kan sulandırıcı iğne vuruluyorum vs vs bir şeyler bunlara rağmen dua ediyorum Allahım sağlıkla ikimizde bu süreci atlatalım gerisini de hallederiz diye en önemli şey önce sağlık büyüyünce o yaş farkı hiç gözükmeyecek birlikte büyürler ben aldırmayı hiç düşünmedim hep dua ettim ve hamile olduğu bilmeden antibiyotik ler iğneler kullansan 10 gün bildiğim insanlar var çocuğu koca adam oldu fetüsken çok geçmiyor sanırım ilaç doktorunuzun söylediği önemli konu ilaçsa