Kendi bulunduğum uyudugum yerde süret olan hiçbir şey bulundurmazdim. İyi değil diye hiç bir şey olmasa ben korkuyorum çünkü gece körüyüm yarım yamalak görüp beynimin oyunlarına kanıyorum. Şimdi çocuğuma da süret olan hiç hir yerde uyutmuyorum. Alışkanlık oldu.
Evimde fotoğraf bile sevmem sadece tarihi tablolarim vardır o kadar