One-life okuyunca biraz ürktüm yani üzerlerini kapatiyorum ama heptenmi kaldirsam odadan uyurken cikarsam diye düsünmedim degil bazen bende 35 yasindayim insan cocukken görüp korktugu seyleri unutmuyor bende palyaco dan cok korkardim kardesimin öyle oyuncagi vardi hala palyaco görsem huzursuz olurum kizima henüz bebek almadim cevremde niye almiyorsun diyenler var ben pelus oyuncakda böyleysem bebekleri düsünemiyorum bile evet fobi cok kötü birsey