Ferahh_54 bence bu kesinlikle doğru annem anlatıyor benim bir ara çok fazla kabus sorunlarım oluyordu palyacolar hayvanlar farkli farkli insanlar annem de takip ediyormuş nasıl oluyordu fln diye deneme yanılma olarak benim çok sevdiğim tavşanlı bir nevresimim vardı her yerinde tavşanlar vardı onu serdigimde oluyordu diyo daha sonra bunu netlestirince o nevresimi bir daha hiç görmedim sordugumda yikanirken yirtildi fln diyordu bunu bana hic anlatmadi ta ki kizima alisverise cikana kadar ve ben tum alisverisimi buna gore yaptim dusununce de cidden ben sonra hic oyle kabuslar gormedim demekki dogruymus