Benim bebeğim de beş aylık geceleri çok dolu olmadığı sürece değiştiremiyorum artık sabaha doğru daha çok dolu oluyor o zaman da kalkıyor zaten . Bende gece beslenmesini azaltmak istiyorum . Uykusu bölününce direk uyanmaya başladı çünkü . Bebe uyanmasa da ben uyanıyorum . Nasıl aşabilirim bu durumu acaba ? Öneriniz var mıdır ?