hhilalc
Benim kızım 2,5 aylık gece bir kere değiştiriyorum uyanınca hemen altına bakıyorum sonra emziriyorum emerken kendinden geçiyor zaten. Gazı varsa çıkarıyorum fakat rahat ve huzurluysa uykuya gectıyse gazla ugraşmıyorum beşiğine yatırıyorum. bir de odanın ışığını yakmamaya özen gösterin çocuk gece olduğunu ve uyuması gerektıgını bilsin. Gece lambası kullanıyoruz biz loş sarı renkte, kırmızı da olur sizde öyle yapabilirsiniz.