hhilalc iyide sarılık olmaması için 2 saatte bir emdirmen yada beslemen gerekiyor ki bunun için zaten uyandırmış olman lazım sadece bez için çocuğu uyandırırsan çocuğun Allah korusun açlıktan sarılık olursa hastaneye yatırmanız gerekiyor,, ben ilk 3 ay 2 saatte bir, 3 ay sonra 3 saatte bir, 5-6 ay sonrası da 3-4 saatte bir bu zaman dilimi değişiyor zaten 5-6 aylıktan sonra kendi de uyanıp emiyor çok şükür sarılık olmadık, pişikle uğraşmak hiç kolay değil benim çocuğumun da bir süre sonra beze alerjisi oluyor ve o dönemde 1 ay zor düzeltiyorum ve sürekli bezin markasını değiştiriyoruz, korkmayın zamanla uykusu düzelir her bebek farklıdır aynı bizler gibi, 20.aya giricez çok şükür yavaş yavaş düzeldi çünkü evrene ayak uydurmaya başlıyorlar bugünlerin tadını çıkarın benim asla keşkem olmadı çünkü doya doya isyan etmeden tadına vardım ve şimdide bugünlerin tadını çıkartıyoruz