silahincer bizimkide 8 buçukta emeklemeye başlayınca ayaklandı şu an 9 ay 8 günlük olması lazım dediğiniz gibi evde bu şekilde acaba ne zaman yürür. Şu an yenidoğan dönemindende zor. Tuvalete bile gidemiyorum tırmancak düşcek kafa göz yarcak diye. Yürüteç aldım mecbur bu sabah mama yaparken içinden atlamış imkansız şekilde. Çok şükür bir şeyi yok. Götle don gibiyiz. Kahvaltı yapamadım ek gıdadan artanları yedim