Tam 13 aylık oldu adımlarını atmaya başladı
15 gün geçti hala düşe kalka devam ediyor. Yavas yavas alışıyo. Merak etmeyin yürüyecektir. Kendine güveni gelsin bir zamanı vardır. O ayakta bir yere tutunurken Karşısına geçip kollarınızı açıp kucak kucak kucak gel gel diye çağırıp cesarlendirirdim ben. Deneyebilirsiniz