alpereninannesi13 Alya-Sena Hepsijet chat için bugün sözleşme imzalayacağım ama duruma göre inbouda geçede bilirsin dediler umarım öyle bir şey olmaz devam etmek istiyorum Teşekkür ederim size dr her soruya sabırla cevap veriyorsunuz tekrar bi projeye başladınız öı
Alya-Sena alpereninannesi13 inbound da yogunluk olursa geçirirler ama zaten inbound da alım yapılıyor chatte kalırsınız yani chat takım lideri arkadasım bu arada iyi bir ekip iyi bir takım lideriniz olacak 🫠 hayırlı olsun
alpereninannesi13 Alya-Sena ya grup oluşturdular şimdi sen inboud mu istiyorsun neden bizimle başlamadın İniallah devam ederim ya çok istiyorum 🩷
fatomiray Alya-Sena ben başvurmuştum 3 ay falan oldu görüşme de yaptık telde ama tekrar aramadılar benim mi tekrar aramam gerekir
Alya-Sena alpereninannesi13 kız ben inbound bölümündeydim zaten chat istiyordum ama olmadı inbound olarak baska proje bekliyorum işte
alpereninannesi13 Alya-Sena ha anladım canım valla bir çok kişiyi tanıştırdın bu şirketle hiç birisini terslediğini de görmedim çok kibarsın inşallah herşey hep gönlünce olur
Alya-Sena alpereninannesi13 elimden geldikce insanlara destek olmayı seviyorum ya hakkında hayırlısı olsun
ertugrul509_ Ege_eylul nasıl oluyor ne yapıyorsunuz chat bölümünde bebekle zor olur mı mesela maaşı falan nasıl nerden başvurdunuz
alpereninannesi13 Ege_eylul bende hj chat çok heyecanlıyım valla eğitimdr kafam da az karıştı yapabilir miyim diye düşünüyorum bebeğiniz var mı
Ege_eylul ertugrul509_ yani illa ki bir destek olması lazım yanınızda diye düşünüyorum ben tek başına zorluk çekebilirsiniz bebekle 😊 @Alya-Sena sağolsun onun sayesinde burda gördüm yeri gelmişken yine çok teşekkür ederim @Alya-Sena ♥️♥️♥️
Ege_eylul alpereninannesi13 ya biz hem hb hem hj eğitimi aldık inanılmaz karışıktı hj daha kolaydı Hb ye aldılar yapamam diye düşündüm çünkü eğitimde sadece ekrana baktım hiç bişey anlamadan 😃 ama 1 hafta oldu başlayalı sanki 3 aydır çalışıyor gibiyim orda çok basitmiş 🤣
Ege_eylul alpereninannesi13 3 buçuk yaşında oğlum var bazen zorluyor tabi ama babaannesi bakıyor, mutlaka bir destek gerekir çocuk için bence
Alya-Sena alpereninannesi13 bişe diyimmi en basiti hepsijet gelen soruların yüzde 90 ı aynı kargom nerde kargom gecikti neden iade oldu o kadar ben ozaman hepsijet için 2 gün egitim almıstım. Hepsiburada mesela daha zor geliyor bana onun da egitimini almıstım cok detayı var
alpereninannesi13 Ege_eylul ya bi önceki eğitimdensiniz galiba siz Bize sadece hj hem chat hem inboud veriyorlar gönlüm chatte inşallah orda kalırım 😂 bebeğim var bakan bar ama sonuçta bebek bağırıyor sürekli
alpereninannesi13 Alya-Sena birde vodafone yi deneyimleyin sizden haber bekliyoruz 😂. Sektörün öncüsü oldunuz