alpereninannesi13 egitimdemisnz hala askın elvin öyleler evet çok severim ikisinide. Tabiki hersey hatta iken 4 4 lük gitmez kriz müşterisi bağıran cagıran beddua eden cok oluyor sakin olup sabredersen gayet iyi bir iş oturdugun yerde cay kahve yanında . ben chate geçmeyi cok istemiştim ama nasip olmadı bir türlü.