Ege_eylul ymrrrr tecrübe istemeleri projeden projeye değişiyor galiba keşke sorsaydınız arayıp tekrar
eliiifogz Ege_eylul merhaba nereden başvuru yaptınız ve çocukla beraber zor oluyor mu birde maaşları ne kadar bende part time bir iş arıyorum
Ege_eylul eliiifogz merhaba Instagram adreslerinden başvuru oluyo sanırım ben çok önce başvuru yapmıştım çocukla beraber zor oluyor mu bilmiyorum henüz başlamadım ama bir bakan olması kesinlikle
Deletedmom_897 eliiifogz Ben henüz alınmadım dün görüşme sağladım daha bilgilendirme yapıyorlar zaten
kader539_ Ege_eylul chat birimi değil dmi ben chat için başvurmuştum hala bekliyorum bu çağrı merkezi mi sizinki ?
alpereninannesi13 Alya-Sena Hepsijet chat için bugün sözleşme imzalayacağım ama duruma göre inbouda geçede bilirsin dediler umarım öyle bir şey olmaz devam etmek istiyorum Teşekkür ederim size dr her soruya sabırla cevap veriyorsunuz tekrar bi projeye başladınız öı