senemaren bebeğim 2 buçuk aylık. 41 günlükken rsv pozitif çıktı evde takip ettik hava verdik ve burun temizliğine dikkat ettik. Maalesef ciğerlerine indi. 4 gece hastanede yattık. Oksijen tedavisi verildi. Hastaneden çıktıktan sonra da burun temizliği çok çok önemli. Nebulizatör ve burun yıkamaya devam ettik bir süre. Tedavisi hava ve burun yıkama malesef. Başka bir tedavisi yok. Bol bol emzirmeye çalışın. Emmek istemiyorlar nefes alamadıkları için yoruluyorlar ama pes etmeden deneyin. Bebeğiniz yenidoğan değil riskli grupta değil. Uygun tedaviyle atlatacaktır.