senemaren kızım 6 aylıkken gecırdık bizde çok gecmıs olsun bende sağlık personeliyim biz Yatıs yapmadık evde havasını berdık antibiyotik evde başladık 3 günde kortizon yaptırdık ama çok şükür 🙏 oncesınde baska doktora gitmiştik bize grip vs dedi benım panik yaptığımı düşündü açıkcası panik biri degilşmdir soğukkanlı birisiyimdir ılacları kullanmamıza rağmen öksürük aşırı arttı kızım birde prematüre doğdu 1 hafta sonra ilaçlara rağmen giderek kötüleşti baska bir hekime götürdüm direk cocugu dinler dinlemez bu rsv büyük ihtimalle çocuk sıkışık dedi test yaptık pozitif geldi yani 1 hafta boşu boşuna diğer ilaçlarla resmen oyalandık hemde bana saglıkcısın ondan panik yapıyorsun vs demişti asla hakkımı helal etmiyorum o doktora da … diğer doktor bey diğer tüm ilacları kesti ilerlemiş demıstı ama kortizonla çabuk toparladık Yatıs olmadan . Ama tam 15 gün sürdü öksürük