senemaren Bebeğim 4 aylık rsv pozitif çıktı 3 gün hastanede yatış yapıldı sonra yoğun bakıma alındı oksijen ve hava alıyor antibiyotik tedavisine başlandı aynı durumu yaşayanlar kaç gün sürdü nasıl bi süreçti paylaşabilir misiniz
derinveberenada senemaren ben yaşadım çok zor günlerdi gerçekten 8 gün yoğun bakımda yattı 2 günde normal odada hafif öksürüğü vardı son gün aniden fenalaştı sizin desteğiniz gerçekten çok önemli bu süreçte ilk günler hep uyuyordu sonra kendine gelmeye başladı
senemaren 2cocukluanne_ ilk önce hafif hapşırma burun tıkanıklığıyla başladı daha sonra öksürük hafif ateş acile gittiğimizde ciğerleri temiz deyip yolladılar 2 gün sonra nefes alışverişi çok hızlanınca gittik rsv pozitif çıktı
2cocukluanne_ senemaren benim oğlumda da ciğerlerde balgam var ondan kaynaklı mı acaba 2 aylık henüz hırıltısı da var ama test istemediler bizden
senemaren derinveberenada çok çok zor bir süreç gerçekten onu orada bırakıp eve gelmek içimi paramparça ediyor hastaneden çıktıktan sonra herhangi bi sıkıntı yaşadınız mı
senemaren derinveberenada tekrar bir şey sormak istiyorum taburcu olduktan sonra öksürük ve balgam ne kadar süre devam etti
derinveberenada senemaren hiçbir sıkıntı yaşamadık fazla evhamlı olduk o kadar gerçekten yoğun bakım odasın da kalmak çok zor yani
senemaren 2cocukluanne_ ihmal etmeyin lütfen o kadar hızlı ilerleyen bir virüs ki bu bizimde ciğerleri temiz dendi iki gün dolmadan kötüleşti gittiğimizde ciğerlere inmiş dediler
Alaucar senemaren dün hastaneden çıktık anne yanı yoğun bakım yaptılar 11 gün yattık çok şukur toparladı 50 günlük kızım
senemaren Alaucar çok şükür inşallah bizde atlatırız en kısa sürede çok korkuyorum böyle gördükçe düzelmeyecek gibi geliyor
Alaucar senemaren valla banada öyle geliyordu birde lohusalık bide kalbi zorlandı bizim çünkü son dakika fark ettik 5 gün kaç hastane gezdil kimse sürüntü testi almamıştı evde durum ağırlaşıp gittik ama çok güçlü kızım toparladı emin ol geçecek çok bunalıyorsun eminim ama geçecek
senemaren Alaucar çok teşekkür ederim biraz olsun içimi ferahlattın inşallah en kısa zamanda benim bebeğim de evine gelir
Alaucar senemaren gelir kuzum sen kendine iyi bak bide emziriyorsan çok stres yapma benim artık yok çünkü bol bol sağ
senemaren bbmg kıyamam oda çok küçükmüş çok şükür iyileşmiş 🙏🏻 çok güçlüler onlar sandığımızdan çok daha güçlüler
bbmg senemaren size de çook geçmiş olsun bir an önce iyileşir ayrı kalmak çok zor biliyorum ama lütfen stres yapmayın çıktığında size ve sütünüze ihtiyacı olacak imkanınız varsa emziriyor gibi her 2 saatte bir sağım yapın ben öyle yapmıştım